Farväl...

...för en liten stund åtminstone. Jag lämnar detta grådaskiga Sverige för den Engelska vårvärmen. No shit jag åker till den där ön för vädretsskull.

Den dagen trodde man inte skulle komma.

Jag ska iväg och möta kvinnan. Elin.

Det ni.

Önska mig lite lycka till för att jag ska ju ta flyget och jag är ju den typen av människa som verkligen känner en motbjudande skräck inför dessa tyngdlagsupphävande plåtburkar.
Jag kommer behöva promille i kroppen för att överleva. Inte den där lilla struntsumman av promille som man kan få i sig genom en vanlig krogrunda. Nej jag talar om den mera medvetna och noga beräknade maxkapacitet av berusningsgrad som en mänsklig varelse kan ta sig an. 

Nåja det är ju så jävla sällsynt som alla säger att dö i en sådan där metallkorv, men jag är ju rätt sällsynt...

Jag hör av mig med bilder och grejer nästa gång. Det blir trevligt. Som en familjemiddag typ.

...om jag överlever...



Kommentarer
Postat av: Svorsken

Hej Tosa!
Jag kan tænka mig att din rese blir lite som sællskapsresan, bara du kan hitta nån snæll sjæl som kør rullstolen åt dig. Så att du kommer dig av flyget... Vad Elin skall bli glad nær en hon får besøk av ett dreglnde och spasmiskt kolli. Fast det er væl så hon vill ha dig - naturlig. Jag tittade på Brøderna Lejonhjærta i førrgår och blev vældigt upprørd! Vet du vad de kallar Skorpan før ??? Kavring!!! Kavring Løvehjerte!!! Dra mig baklænges øver en nypløjd åker! Dalg Ksåp! Hilse Elin fra mæ!
/A

2007-04-07 @ 11:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0