Kalajs, typ.

Ja vi var ju några tappra iaf. Men om man fyller tjugotvå så ska det väl inte vara direkt firande heller... Nej nu är det dags att ta ner filmafficherna och sätta upp väggbonad. Jag har bilvit gammal.

Åldersnoja tänker ni. Men jag skrattar ett torrt skratt i ert ansikte, jag vet att jag nämrar mig GRÄNSEN. Det är dags för döden snart. Fick en kommentar av min brukares tolvåriga storasyster idag som påpekade att jag satte på mig kepsen som en gubbe. Hon hade fått lära sig i skolan av en kompis att om man började bakifrån och drog neråt så var man en gubbe och om man istället satte på den framifrån med en mer slickande rörelse så var man ungdom, jag talar fortfarande om kepsen era sjuka jävlar.

...

omgjord 

                                  

Jag vill tacka alla er som gjorde min födelsedag så minnesvärd.

Tack.

Nu dröjer det ett år innan man behöver möta sin ålder igen. Nästa gång ska jag fan bli yngre. Det låter kanske omöjligt men jag lovar att jag ska försöka.

Bara lite yngre.

Sådär så lego blir legitimt igen.

Lego is the shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0