En dag...

... kommer kanske det komma ett glatt inlägg men nu är det fan så det kokar i min kittel av vredeskännslor.

HALSHELVETET SPÖKAR.

Ska ringa vårdcentralen och kolla imorgon om de kan kika på det. Fan om det är något skit igen då kommer jag... då kommer jag...

För alla er som INTE känner till bakgrundhistorien så kan jag snabbt sumera alltihop med att berätta att förra sommaren så var jag fyrtiodagar på penicillin och avslutade alltihop med att plocka bort mina halsmandlar. Det var ett krångel utan dess like.

Men halsen har funkat fint... fram tills igår. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad som har hänt, det är det som är det obehagliga. Men det är inte bra.

Ska åka till enviken och gratta min favorit mantalios på sin tjogårsdag på lördag. Vill inte vara ett halskollo då. Vill inte.

Juli är en månad som i regel fungerar som ett skrivkrampsspöke för min del. Nu när den äntligen är förbi har ploppen släppt och texter börjar sakta men säkert att flyta fram igen. Trevligt ändå.

Var ute och åt med lotti och helena idag. Dessa två fungerar lite som ankare i min vardag, om jag någon gång skulle få för mig att jag är bra eller duktig på nått så är de där och snabbt slår mig ner i mina skor igen. Helena ska flytta till malmötrakten på söndag, jag kommer sakna henne... 



Men jag får ju ha kvar lotti  (längst fram i bild)!

jaja jag hör av mig när jag vet om min hals är som den är-

puss på er 

Kommentarer
Postat av: Ajdahoo

Favorit mantalios som fyller tjugo.. hmmmm...

2007-08-18 @ 13:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0