En dåres bekännelser

Jaha så var det hela över då... allsången är sjungen och min mors födelsedag är firad. Måste säga att det var väldigt skönt att traska upp till dalarna och få möta sommaren från sin finaste sida. Särskillt eftersom jag nu sitter i Solna och tittar ut över en störtskur som valt att tagit fäste om staden denna morgon. 

Men ärligt talar, vädret... det kommer vara olika så varför orka bry sig.

Allsången då? Jo folk skrålade och stod i, men jag kände kanske att stand-up grejen inte riktigt var anpassad till publiken. Lite för grov, även om jag försökte göra den så harmlös och fin som möjligt. Men folk säger att jag överdriver och att även den gick bra. Jag tror nog att jag är mest kritisk bara därför att jag inte har testat på det hela förrut och inte riktigt vet vad jag hade tänkt. Den andra biten var mycket mer lyckad när jag körde en del från min föreställning som jag hade i våras. Skönt att det man egentligen pysslar med fungerar. Annars var det hela en fantastisk tillställning och det var verkligen eldsjälar som hade donat och fixat för oss artister! Stor eloge till kapell mästaren och trådhållaren Jonathan! 

En annan kul notis var ju annars att det hela nästan kändes som en skolreunion från haraldsbo. Det var i princip bara gamla elever därifrån som skötte hela maskineriet!

Jaja nog tjatat här kommer lite bilder från min tur...
21
Badplatsen hos mina föräldrar med brorsonen... det var så jäkla varmt i vattnet!!

3
Min frukost hos föräldrarna....
65 
Allsång... om ni inte redan hade tagit det på den STORA skylten i bakgrunden...
7
Det är kul med allsång.


Puss på er och till nästa gång: ta hand om varann!  

Kommentarer
Postat av: Elin Millén

Vännen. Det är svårt att smuggla in någon på Liseberg när denna person befinner sig i andra änden av landet... Jag ska överväga knark. Jag är väldigt ledsen över att jag aldrig befinner mig i samma del av landet som du när du gör dina bejublade framträdanden. Kom till Göteborg och få mig att skratta!

2007-08-10 @ 23:34:00
URL: http://elinmillen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0