Förbannad igen...

Jamen jag funderade häromdagen om jag inte längre kan bli irreterad eller upprörd ordentligt längre? Det var länge sedan jag kände den stigande värmen i mina kinder när någonting snappat upp min uppmärksamhet. Men så strötittade jag lite på tv i morse... Det är ju tillräckligt för att göda min onda djävul i veckor.

Först så var det en trailer på 3an om en dokumäntar som ska handla om polygami...  3an gör ytterligare ett försök att klämma in lite sex under titeln "dokumentär"

Sedan kom Paris Hilton i något nyhetsinslag om what the fuck ever. Det måste väl vara en av de få människor som bara kan titulera sig som: "fullständigt jävla onödig". Vad har hon gjort egentligen förutom spenderat pengar som hon fått för hon var rik från början? 

För att avsluta det hela så dök jamba asen upp med en ny animerad ringsignal. Vem köper dem och vem i hela helvete skrattar åt dem? Som komiker och människa känner jag mig förolämpad! Hoppas att de som hittar på och marknadsför skiten tjänar så pass mycket pengar att de inte behöver vänner.

Sådär nu har jag laddat ur mig lite. Ska iväg och träffa brodern nu. Han kommer få uppleva en lugn och harmonisk Thomas.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0