ensam

lägenhetens fyra väggar slickar olycksbådande nära min kropp och mitt medvetande just nu. Jag är tillbaka i sthlm för att snygga till lönechecken lite eftersom jag har jobbat så lite denna månad. Tre intensivdagar är det en är avverkad och en ska precis till att börja. Sen kommer jag att sitta här, ensam, för Isak ska fita nyår uppe i dalarna...

Nyår. Detta patetiska antixlimax. Jamen så fort som festen börjar ta sig som man befinner sig på, ja då är det nått klappträ som inser att klockan snart är midnatt och vi borde leta reda på ett torg med en kyrkklocka. Sagt och gjort sedan blir man stående kall och jävlig någonstans i sverige med så mycket natt kvar men ingen fest att dra på för ingen vill dra hem det här stora packet och ingen krog att gå till allt är fullt.

Jag funderar på att bojkotta skiten med en påse popcorn och en film.

Juldagen har jag aldrig testat att gå ut tidigare men det är sannerligen något som borde bli tradition. Gud va mycket hemvändare det var på den där lilla plätten till lokal. Man vände sig om och vips stod ett till bekant ansikte som man inte träffat på år och dagar. Mycket underhållande. Skönt att jag fick sova på mantalios axel också, jag var ju lite trött. och Daniel... haha jadu det där lär nog bli ett eget inlägg någon dag.

men vi får väl se vad de kommande dagarna bär i sitt sköte... snart är det ju dags för en bloggårskrönika oxå... håll ögonen öppna efter den. ni förstår att jag har haft den här saken i strax ett år precis!

god fortsättning till eder alla 

Kommentarer
Postat av: the hot stuff you call a lesbian

hej min söta vän. Jag ska tänka på dej på nyår =) He he, eller kom till Gävle (Lovis) och fira med en massa tjejer som inte vill annat än att locka ditt skägg mellan fingrarna och kalla dig "snutten". Det är ett vinnande förslag om du frågar mig. Ps. Im in love. ds KLÄM

2007-12-28 @ 18:02:27
URL: http://iaburman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0