Nu smiter jag...

mmmh... har varit dålig på att uppdatera den här på slutet och när det väl blev nått så var jag gnällig. Jaja sån är jag. Därför ska jag till dalarna och kurera mig lite.

kl 09.44 går tåget från sthlm station och jag anländer tillsammans med min bror till falun vid 12.28. Sedan är jag där ända fram till den 27! Jag ska slänga upp någon blogg därifrån men här kommer det viktiga. Till alla er som känner mig osv. jag har ju som tidigare nämnt två nummer: ett gamalt som jag tänker behålla när jag blir av med det nya vilket är om ca 5,5 veckor. Det NYA nummret som jag för tillfället använder har en mobiloperatör som jag inte tänker nämna vid namn...

rimmar dock på: snor.

Detta jävulens verktyg har inte täckning i mitt familjehem. Inte alls faktiskt. Så om jag helt plötsligt blir dålig på att höra av mig och liknande så beror det helt enkelt på att jag inte kan. Jag är, för att uttrycka mig mer... poetiskt, brutalt rövknullad utav det där bolaget och kommer aldrig att ha med dem att göra igen. OM jag skulle råka ha det, av någon fruktansvärd anneldning, så hoppas jag att Gud är god och skickar en blixt, modell stor, och klyver min själlösa kropp i tvenne delar.

Haha så är det med det. Men nu ska jag som sagt hem och Jula mig lite. För att sätta lite stämning så slänger jag upp lite gamla Julrim som jag hittade. Dessa är alltså till presenter som jag gav för tre-fyra år sedan.

Handskar:

När ni framtida problem skall hantera:

Snickra, måla och sanera.

Då sker ibland saker som bara händer.

Nu får ni själva chansen att justera dessa trender.

Om kåken ska gå till ny från "gamling"...

Är det nog dags att skrida till handling!


"då sker ibland saker som bara händer" - fattar ni? Att ibland står man där och inte har något på händerna.

Skäggtrimmer:

Känner du dig ibland dyster?

Att den forna skärpan saknar lyster?

Kanske borde du ropa timmer!

Om folket ändrar till dimmer.

Så ge chansen till ditt håriga ägg.

Att slippa tovan du kallar skägg.

Den forna glansen återskapa.

God Jul papa.

Haha fruktansvärda rim. Papa. Okej sista som jag inte riktigt är säker vad det var till...

Du som fötts direkt ur baken

Faktiskt skulle kunna gilla denna saken.

För nu du med innehållet kladda

Tills dess du ser ut som en padda

För jag tror att du gillar smaken

ja ni får ge mig föslag till vad man ska ha det rimmet till!

Tillsvidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0