Besök!

167012-16

Jajamen mina damer och herrar. Som en svettig virrvelvind från de djupaste skogarna i björkboda (läs marnäs). Nej alla intrerna skämt osido.

Jag beslöt mig att undervisa denna barndomsvänn i sthlms nattliv. Igår var vi på kareoke och skum efterfest med mycket Michael Jackssson musik. Idag ska vi på okänd födelsedagsfest.

OKEJ, jag är kanske inte den bäste att visa folk runt i denna stad. 

Inte heller att skriva blogginlägg när man har hunnit klämma lite öl.

"St Peter's cream stout" - är kvällen öl. En skum historia med stark karaktär av choklad och kaffe. Typ.

Lägg även märke till min laxrosa pike-shorta med en liten papegoja på. Ingen direkt anledning att titta på den. Men ibland lägger man inte märke till saker och ting. Nu kanske ni tittar på den och känner "jaha den är laxrosa" eller "jaha en papegoja".

Jag lovar att nästa inlägg är mera... ska vi säga... konkret.
förlåt
thomas

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, en pappegoja. NAsty!

2007-02-06 @ 12:43:13
Postat av: Ajdahoo

Nämen.. ser inte daniel lite förälskad ut =)??!

2007-02-08 @ 20:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0