LYSTRING!

Jag tänkte passa på att ta tillfället i akt och tipsa om en het länk... http://www.youtube.com/watch?v=aqunWNmTj8c&mode=related&search=

Det är jag och min "partner in crime" som hade lite show natten innan lucia hemma i den stad som stöpte mig i tidig ålder (Falun). Finns även två filmer till som ni kommer att upptäcka när ni klickar dit. Det är isak som har lagt upp och redigerat så ni inte fått för er att jag är abmitiös. Dessa är enbart smakprov av en dryg timmes föreställning... den var så sjuk - och väldigt improviserad.


Sexsammarit på besök,  Hos psykologen, Dricker lite kiss, Antastar dockor

Sådär. Nu känner jag att vi snart är klara med att presentera mig som person. Vad kan jag mer säga... jag gillar hjortron! Alltid nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0