Som en äppelkart i slutet av oktober...

...finner jag mig hängande här tillsammans med alla er välmogna frukter.

Jag är ny i sammanhanget det ska jag inte sticka under stolen med. När min gode vän isak publicerar hemsida så känner jag att måttfullhet är nog en dygd trots allt och väljer därför att starta med en blogg. Hur kommer det att gå? Kommer det finnas intresse? Frågorna hopar sig som kalaspuffar som man spillt ut över hela golvet och sedan råka gnida sina fina strumpor mot. 

Jag vet inte riktigt vad jag vill med denna sida men kanske får jag ett forum att skriva av mig lite skit som annars ligger och skaver mot mitt medvetande.

Eventuellt slänger jag även upp lite texter och om jag känner att skaparglädjen fullständigt får fnatt så kanske en del av dem är poesi! Det ni. Men vi ska inte gå händelserna i förväg. Nu ska jag börja med att pilla lite med sidan och se vad det är för en skum plats jag har kommit till...

Eder kära
Thomas   


Kommentarer
Postat av: Elin -göteborgs tajtaste ass

jag är i alla fall JÄTTEintresserad av vad du har att förtälja tompa!! VERKLIGEN.

2007-01-10 @ 20:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0