sova naken och vikten av att veta var man har sin vante...

Folk sover nakna. Jag har hört det i första person av människor jag känner. Ändå har denna fluga aldrig riktigt valt att fastna i min intressehonung. Mina misstankar ligger i att jag inte riktigt har kontroll över var mitt "paket" tar vägen. Jag känner mig lite ansvarslös och otäck om jag väljer att blotta mig under lakanen. Detta är alltså även när jag sover själv!
Jag litar inte riktigt på min något mer svårkontrollerade mindre hälft som kan få för sig att vandra iväg på nattliga eskapader. Helst skulle jag vilja ha ett par kalsonger med ett rejält koppel i ena änden eller kanske en kätting.

Jag testade att sova utan mina boxers denna natt för att känna skillnaden. Nu är jag inte riktigt säker men hela den här dagen har jag varit sen och lite ur balans - och jag ger mig fan på att det är min nakna sömns fel.

Eftersom jag i princip bor på pendelspåret så brukar jag slänga mig ut ur lägenheten i sista sekunden och dödsförraktat kasta mig in mellan stängande dörrar till en häftigt uppskruvad, nynnande, variant av James Bond temat. Idag var en sådan dag då jag borde ha hunnit, men jag var en vante kort...

Kan tyckas vara en bagatell men utan vanten får jag problem att underhålla min brukare som jag är personlig assistent åt, när han vill ängna sig åt att lustfyllt tummla runt i den avskyvärda smörja vi kallar snö.

Jag fann den tillslut, men då hade jag missat pendeln till skolan. Sedan missade jag tunnelbanan till jobbet och dagen avslutade med en jätteförsenad pendel så jag kom hem en halvtimme sent.

Efter allt virrande fram och tillbaka sitter jag här, sent, och plitar dessa ord. Men jag tror på en bättre morgondag. 
Det måste det bli.
Jag ska testa att ha boxers i natt. 
Paketet ska ligga där det ska ligga.
På sin plats.    

affe
Affen som isak har komponerat. han är en mkt sjuk man.

Kommentarer
Postat av: älin

ja du, livet är svårt när man har stor snopp...

2007-01-30 @ 19:20:20
URL: http://elinmillen.blogg.se
Postat av: benita

aw, stackarn ^_^
hoppas det gick bättre idag?!

2007-01-31 @ 12:16:39
URL: http://aldrigramlaner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0