affisch

affisch

"Thomas Eriksson är skådespelare och stand-up komiker från Enviken. Han har under försommaren haft stora framgångar med sin enmansföreställning som blev kulmen på hans senaste teaterutbilning."



Ja... var börjar man... stand-up har man ju tekniskt sett aldrig kört, egentligen, vilket känns lite perstationsladdat. Enmansföreställningen hade en föreställning, förvisso lyckad, men det låter som om jag varit på turné.

haha
 
Jag älskar det! Om man är lite osäker på vem man bjuder så ska man fan ta i det, om inte annat, motiverar den som ska uppträda! Jag hittade sidan på internet när jag sökte lite insperation. Det måste ju helt enkelt bli så att jag ska köra stand-up och en snutt från nya föreställningen, har fått mellan 15-20 min som jag ska förvalta.

Har fåll tillbaka några CV- bilder som jag tog precis innan jag slängde in handduken på skolan. Vissa blev bra, flesta konstiga vilket är märkligt eftersom det är samma fula unge på alla! Ni ska få se dem som sticker ut mest här under... vilket säger kanske mer om min mångsidighet... (läs: avsaknad av)

cv2

Den trevlige grannen eller svärmorsdrömmen.

cv1

Allvaret har hittat fäste... "den här killen har varit med om mycket" haha! jisses...

grym

Är han arg? Grym? Kåt? Jaha... han är vilsen...

Med den hungriga blicken lämnar jag er för denna gång. Har lite att skriva till nästa ons... ni får komma och stödja mig. Jag behöver all hjälp jag kan få!

Pussis


Kommentarer
Postat av: den arga linghedaren

Jag röstar på sista bilden, den med lite sug i... Hmm... Lite besviken över att du lägger ut länkar till vädergudarna på Apbladet, men vad gör man? Du är fortfarande välkommen till ankdammen i Strömmen. Det är vår gamla soptipp faktiskt, så du kan dö om du inte tittar efter var du dyker i, risken finns att du blir spetsad på en gammal cykel. Ikväll ska jag på "stekarfest" i svärdsjö. Jag går in med 100 % pastell och glajjor. Vi ses. Puss o slit

2007-08-03 @ 17:02:37
URL: http://www.iaburman.blogg.se
Postat av: sviskon rötter

I know you to, you basterd. say somthing funny mr.funnyguy. nah im just kiddin', well i hope i got you and Ida curius. if you figger me out, i will give you öl. so that so.

2007-08-04 @ 22:50:40
Postat av: sviskon rötter

I know you to, you basterd. say somthing funny mr.funnyguy. nah im just kiddin', well i hope i got you and Ida curius. if you figger me out, i will give you öl. so that so.

2007-08-04 @ 22:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0