tillbaka...

sommar

Jisses och dubbel-jisses. Jag tackar alla uthålliga som forsatt att titta på bloggen för att kanske få se ett livstecken från denna snurriga gestalt. Sommaren har passerat ungefär halvvägs men för min del börjar det mer kännas som slutet, kan vara vädret men antagligen är det för att de fyra veckorna hemma i enviken/falun är över... jaja..

Det var ändå med ett lättat hjärta som jag stampade in i lägenheten igårkvälls för första gången på fem veckor(!) ovh fick se att grejerna stod kvar samt att min dator levde. På något vis är jag ju "hemma" här. Haha tänk att man skulle kalla sthlm-helvete för hemma.

Det har hänt så mycket sedan sist så jag tänker skita i att skriva något om det och istället blickar vi frammåt mot nya spännande händelser. För skit kommer alltid att hända och man kommer ju stå framför den ivriga kastaren och få sig en ordentlig dusch...

Men det är klart... appropå kastare: Den här killen som knöt skorna och fick ett spjut i ryggen. Vissa olyckor trodde jag vi helt skulle slippa efter medeltiden. Men vad rubriceras det som? Olyckan skedde ju på längdhoppsbanan... Förresten är det ingen som har tänkt tidigare att det kanske är dumt att ha den franska längdhopparskoknytar-bänken framför spjutkastarna? Tycker historien blir mer och mer obehaglig ju mer man petar i den snart visar det sig att de franska gångtjejernas duschar ligger under en högspänningsledning framför släggkastarna...

"Jag har seglat på ett stormande hav och tro mig jag har velat stävja vinden, det är kyligt här i natt; när Stockholm kysser mig på kinden" - lars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0