"Vill man vara fin...

pain

...måste man vara beredd att betala ett högt pris i ren och skär jävla smärta." Det där rådjursleendet som döljer sig bakom min vänstra axel(höger sida från er) tillhör vår familjs "vronkis", hon har på uppdrag av min bror fått äran att dela ut min något försenade(12april) födelsedagspresent: ryggvaxning.

Ja jag har lite generad hårväxt på ryggen, det är inget jag känner stolthet inför och väljer då istället att helt enkelt ta bort skiten.

Men det gör ont. Inte ont som i "oj nu gjorde det lite ont", nej det är mer den typen av nervskärande, vrålande smärta som skjuter ut i kroppen likt brinnande pilar av napalm.

Imorgon tar jag examen och träder in i den "vanliga" världen igen. Hoppas att ni mottager mig vänligt.

Jag kommer nämligen vara dyngfull. 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Mums! Den där minen sätter fart på gamla minnen... ..
............
.................................

2007-06-17 @ 00:32:11
Postat av: Muldvarpen

Uuuæh!! DEN kommentaren hade jag levt ett lyckligare liv utan!! Skæms!

2007-06-19 @ 18:40:53
Postat av: gry

hej jag vill att du dedikerar alla kommande inlägg till mig, det går väl bra? Eller åtminstone ett. Jag nämner dej i mitt senaste =) Puss

2007-06-19 @ 23:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0