Bland förlovningar, reklam, avföring och mobiltelefoner.

tagen

Jupp tokfan har gått och slängt en ring på fingret. Hoppas att han och frugan får många defekta bebisar att håva in bidrag ifrån! Haha nej skämt å sido, skål på dig gamle vän och hade du inte varit tjugofem mil bort skulle du ha fått en ryggdunk oxå. 

Jamen nu när den ökände kvinnokarlen slängt in handduken kanske man har en chans i singel livet? Tja inte om man åker omkring i ett pendeltåg och luktar lite bajs. En olycka på arbetsplatsen, det är INTE min avföring men min tystnadsplikt hindrar mig från att avslöja detaljer - det är iaf inte som ni tror ni sjuka djävlar. Bajset hamnade på byxorna. Poängen är att jag luktade lite bajs och kände mig allmänt obekväm. I regel gillar jag att vara ren och tvättar mig regelbundet så att den här typen av situationer inte ska kunna uppstå. Jaja ingen dog ju så jag borde inte klaga.

Min tid på pendeln upptog istället av att föra över nummer från ett simkort till ett annat. Nej jag har inte fått min mobil som jag skrek om för ungefär en månad sedan, men simkortet har börjat gälla och eftersom nummer konverteringen skulle ta några dagar så måste jag gå med två mobiler... en som det ringer på och en som jag ringer ifrån.
Skulle kunnat vara lite coolt om det inte vore för att de båda är kassa och paja. Nu måste jag nästan svära lite.

pubisboll

Jag och isak påtade ihop fyra radioreklams snuttar/demos åt ett evenemang i falun. Så här i efterhand känds det lite dumt att vi skickade iväg dem. Jag och isak tycker nog att de är jävligt roliga. Han har inte hört av sig idag så jag antar att de någonstans sitter och suckar sådär högljutt som man gör när man lyssnar på skit.
Skit som fastnar på byxor.


puss på er.
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för dina tankar!.. Det värmer att höra att jag skulle kunna fått ett ryggdunk. det skulle sitta bra! Ha det så bra thomas.(glöm ej att du blir toastmaster när det riktigt bär av)

2007-03-18 @ 21:53:55
URL: http://Tjollahopp@snopp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0