frånvaro...

Jag har varit på vift och därför har min stackars blogg fått stå i skamvrån och sammla damm.

Men... det betyder ju att det har hänt en del...

Jag har varit och kört kabaré. Haha den historian får ni höra när jag får bilderna från föreställningen och festen efteråt. Men jag kan säga att det var en väldigt speciell kväll. Väldigt speciell. Haha den var så rolig att jag får för mig att börja ändå men nej. Inte utan bilderna!

Har fått manus och grejer inför prov tre i gbg. Spännande skit. Är ett litet sångprov insmällt oxå... kan bli intressant. Idag har jag spenderat hela dagen med klassen på ett Shakespeare - seminarium i sex(!) timmar. Tro det eller ej men jag satt klistrad, det var tok intressant. Alltihopa var hemma hos min rektor och namne som tillsammans med sambo bjöd på mat. Det var väldigt trevligt. En liten eloge.

Våren har kommit. Fast förra året sa jag den meningen typ åtta gånger och varje jävla gång svarde kung Bore med att slänga ner en ny decimeter. Därför testar jag en mera försiktig framfart denna gång, men jag är bra sugen att nyttja orden. 
Jag hatar snö.
Snö är bara kul när det dör.
Eller... att skriva med sitt urin i snö är oxå rätt okej...

The Ark gick segrande ur melodifestivalen. Har varit fruktansvärt oengagerad i denna tillställning i år men att en ettablerad, bra, grupp vann kan väl inte vara annat än ett tecken på hälsa. Eller?

Föresten om jag skulle glömma "sop-incidenten" när jag skriver om festen efter kabarén så får ni påminna mig.

....   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0