Inte min dag...

image45

Jag är sjuk och värdelös. Ingen aning om vad som är fel på mig men jag tokfeberfrossade inatt åtminstone tre gånger... jaja, vaknade sen och tänkte att allt skulle vara lungt men då hade jag något slags tryck i huvudet så när jag rörde ögonen högg det som en kniv. Krälade omkring ett tag i lägenheten, gjorde lite frukost, tittade på the departed, duschade, diskade en jättedisk och pluggade lite text inför scenskoleprov. Kände mig lite bättre.

Isak kom hem och vi traskade över till hans kompis där kompisens unge tokspydde. Det var lite kul. Men jag mår ändå lite som en apa idag så jag gick hem med ett litet konsum stopp påvägen.  Skulle köpa godis och apelsin inför matchen. Om ni inte vet vilken match jag talar om så... ja... nått (gud jag är så sjuk att jag inte ens är dåligt fyndig)

Apelsinerna ramlade ur påsen på vägen hem för att påsen var kass.
 
Nu ska jag titta på matchen. Gud vad jag hoppas att allting lossnar lite.

Just ja. Bokade en liten tvätttid idag. Tänkte ta något i helgen och lördag kl 07.00 var den enda lediga.

Fan

image46

Efter regn kommer solsken. Men va fan ska man göra om solen redan skiner?      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0