Sju...

Det är över sju jävla veckor nu... för sju veckor sedan skulle jag få min mobil levererad från "Mera mobil". Detta är en uppmaning till alla läsare: ha INGENTING att göra med detta fruktansvärda företag! Jag ringer dit ibland och de svara alltid med något i stil med "vi har jätte problem just nu... bla... bla.. bla!!!" Ska jag behöva ringa dem för att få veta det? De borde ligga på deras blodiga knän och skava framför mina fötter! Jag är inte trög! Om det är en störning som inte är utav denna värld, fine. MEN de ska berätta det för mig UTAN att jag ska behöva ringa deras feta arsle.

Usch va röd i ansiktet jag var där ett tag...

Håller eventuellt på att teckna ett litet kontrakt med en liten grej på hemmaplan (dalarna) till sommaren. Någonting som jag känner kan bli riktigt, riktigt kul... 

Jag såg "Göta Kanal" igår, ettan alltså. Fan vad den är bra. Som genom en teleportal till mina barndoms filmminnen satt jag där förtrollad. Hur kunde de fucka upp tvåan så fullständigt? De hade skådisarna,  de hade resurserna men de hade lika mycket fingertopps känsla som en fisk (vilket är ju ett djur som bekant inte ens äger händer).  En dag ska jag sätta mig ner och skriva trean... Janne "loffe" Carlsson måste få upprättelse!

Ska iväg och jobba i fyra timmar snart... lite halv drygt men ibland måste man ställa upp, speciellt när jag är väl en av dem som är värst med att dryga mig med arbetstiderna. Teater är ju så... hippsigt och happsigt. 

Bra ordval Thomas. Det där gjorde du bra... 

jisses  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0