Långa dagar och korta nätter...

Det skulle kunna bli en bra titel till en film eller en pjäs eller nått... Okej det var här ni läste den först så ge f-n i den.

Hursomhelst.

Sitter i ett tillstånd av lite mjukbakis och myser i mina egna lortfyllda ångor. Gårkvällen bjöd på picknick i en park utan sol och sedan utgång i gamla stan på Nineteens (eller hur det stavas). De spelar bara musik från nittiotalet - helt genialiskt! Jag följde på Isak och hans klasskamrater till denna tillställning men vem dyker upp bland glittrande strålkastare och hormonstinna poppare?

farao

Min gamla klasskamrat Farao i egen hög person. Dagen till ära iförd en smal, svart blåsa och atteraljer som förvandlade honom till "helt hysteriskt's" huvudkaraktär "Patsy" - det var sådant tema denna kväll. Visst är han fin.

Annars så  är det mest skola och jobb som roterar i en evig cykel. Lämnar lägenheten vid 8-9 och kommer hem vid 22-24. Inte så fränt och rätt slitsamt. Men å andra sidan så innebär det ju att man har lite "järn i elden" så att säga. Vilket är skönt och jag trivs med stressen från mycket ogjort arbete. Det är nyttigt och man får plåga sig självmant istället för den tortyr som annars händer utan att man själv kan påverka den... 

Vill skicka ut en hälsning till mina föräldrar som tydligen gillar att begrunda denna blogg. Hoppas att läsningen är till glädje och om ni vill censurera något så lyssnar jag säkert. 

Det är bra med föräldrar.

Det verkar också som om sommaren kan bli riktigt givande... hur fan vågade jag skriva det där...

Ha en fortsatt trevlig dag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0