Långväga besök och en stundande föreställning...

Säggväxten bibehåller sin rufsiga och ojämna takt. Undrar hur fan det här kommer se ut om en månad...

2


Så kom de tre vapendragarna så äntligen till mitt solna och hälsade på. Det är lite märkligt att det kan gå två månader utan att vi ses, men när vi gör det är det som om ingen tid i världen har gått. Vi bara plockar upp där vi tog vid sist. Så skönt med människor som verkligen känner en. Här nere så skrattar fortfarande folk åt mina vitsar! Men det var tre tomma ansikten som mötte mig när jag började med någon liten fyndig anekdot. Härligt.

tripp, trapp...

Det är nära nu...
http://www.dalarnastidningar.se/noje/article192913.ece
Halv fyra ikväll är vi hos Frisk i p4...

LADIES AND GENTLEMEN!
MAY I PRESENT TO YOU...

Ja ni vet. Allt det där och sånt. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Møkdjuret

Allo!? Hvordan gick det i helgen?

2007-05-07 @ 16:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0