upploppet...

Inte att blandas ihop med Lidingöloppet och avloppet. Dagarna tickar på som en obehaglig Moraklocka med AD/HD. På ons är det dags att smälla upp dörrarna och låta föreställningen blomma. Fy fan vad fjäilarna i magen är oroliga.

Men bland detta har jag ändå hunnit med att göra en hel del sedan sist. Sommaren börjar sakta men säkert att fjättra staden och klädernas kilovikt sjunker för var dag. Har hunnit med två parker och några uteserveringar. Ölet har flitigt konsumerats vilket har bidragit till att min dekadenta ovårdade look. Perfekt till enmansshowen. 

Isak har även släppt in fienden i lägenheten och bjudit på creeps. Jajamen, kvinnan som spöade Isak i Poetry-slam SM har tydligen fått sina synder förlåtna. Kanske för att vi fick P1 tröjor... och mobilband... 
tripp...

Jag bävar inför ons men känner oxå en längtan... skägget måste bort snart! Eller åtminstone piffas till! Det är bara vildvuxet och ivägen. Mat som fastnar och duschvatten som vägrar släppa taget är bara två anledningar.

Annars så är det mest repetioner för min del just nu. Jag ska tillbaka till skolan om tre timmar och spendera hela kvällen där. 

Men det är fan kul. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0