Jul, jul, stråååålande jul...

ny1

Isak började pressa ner nejlikor i våra apelsiner så jag var ju tvungen att hänga på även om det kanske var lite i ivrigaste laget. Men fint blev det ju och nu luktar hela lägenheten av jul. Små rysningar av välbehag fortplantar sig snabbt längs med min ryggrad.

Hoppas inte en granne tycker det luktar hasch och ringer ett annonymt samtal till polisen... jaja nu kan de ju adressen.

Det var medvetet längesedan jag slängde upp en bild på min fula nuna här på bloggen. Jag håller nämligen på att moddelera om fejan en aning. Skägget är tillbaka, spretigare och märkligare än någonsin. Det ska vara färdigodlat till den tolfte så det är ju inte slutprodukten som stirrar tillbaka på er här under...


Sååå inte hur jag egentligen vill presentera mig men konstnärskapet har sitt pris, tyvärr... När Julen, den srååålande julen, kommer ska skägget bort och håret kortas. Prydligt.
 
Tja annars så är det inte mycket nytt under solen. Äta, skita, sova och om 40-70år dö. 
Min kära syster Muldvarpen som hon så kärt kallar sig på mina kommentarer håller på med något skumt i norge... jag är mycket nyfiken vad som ligger och puttrar där i det nordligaste norden!

mer om det när jag vet nått om det.
god jul på er... snart... eller kanske inte jätte snart men ni fattar poängen eftersom jag hade ljusen och nejlikorna... i apelsinerna. Julen hör de ju till. 

Kommentarer
Postat av: Muldvarpen

MOAHAHAAA!!! Førresten, de der apelsinerna hinner førmodligen børja ruttna innan jul, och DEN lukten påminner mer om ett solvarmt dass en jul...

2007-11-27 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0