som en vacker eldfluga i det becksvarta mörkret


Alltså ibland måste man bara duka under och erbjuda tacksamhet till människor som finns där. Bara finns där. http://supadupafly.blogg.se/ -hur skulle inte det senaste inlägget kunna värma? Det var precis den typen utav väckning man behövde igår morse. Tyvärr gick resten av dagen verkligen i avföringens tecken men dagen efter så finns fortfarande kära Idas inlägg kvar. 

Självfallet kräver det en liten hyllning tillbaka!
                                                            

Alla gånger hennes tak inneburit mitt tak i falun kommer självfallet resultera i en millijon när jag börja värpa pengar från min talangkanal. Ida aj lav jo back det ska'ru vetta. Jag vet, jag vet, det går inte sådär jätte fort på min stjärnkarriär.. jag ska bli flitigare och jobba fortare.  

Eller helt enkelt hitta en gamal avdankad, rik, kvinnlig producent och sedan ta sängvägen till toppen. Alla ideer är bra utom de dåliga.

Usch nu fick jag lite falun-hem-längtan... och det kommer dröja innan jag har ledig tid att åka dit. Så jag sitter i ett vädermässigt värdelöst Solna och plittrar på tangeter istället. Det är bäst att jag sätter igång med min karriär så jag även i fortsättningen kan låna fröken lindströms soffa.

hupp hupp

ps. att titta på fotboll med en storebror som egentligen hellre skulle vilja se på van Dame filmen på grannkanalen är speciellt. framförallt när skadeglädjen börja skina i hans skäggiga anlete. därför rätt åt honom när jag klämde ur mig en rejäl kaskad av mörkbrun avföring bara för att sedan paja spolknappen. skrattar bäst som bajsar sist!    

Kommentarer
Postat av: Ajdahoo

Naaaw pufflan.. Va söt du är då ;)! Puss på dig

2007-11-19 @ 14:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0