STEVE HUGES!!

Nyss hemkommen från Raw som är en lite dyrare stan-up klubb (med hundra femtio i inträde och femtio spänn ölen så tickar taxametern ganska snabbt för en fattig skådis). Men de nummer som var bra, VAR BRA. Fredrik Andersson som är en hyffsat ung mellan ny kille kickade ass och Andre Wikström som annars brukar vara parhäst med Shyffert i "hela sverige dansar och ler" var riktigt rolig. Sedan hade de även två svaga svenska akter som jag inte tänker beröra nämnvärt utan bara konstatera att vissa får oförtjänt tid på dyra scener.

Happ.

Men huvud akten Steve Huges, youtuba på en gång om ni inte vet vem karln är, gav mina små ettriga magmuskler så mycket arbete att jag nu måste gå frammåtlutad ett tag framöver. 48min ångade han på och han hann dricka tre starköl sammtidigt på scenen.

Vilket bara är roligt att nämna eftersom jag repa teater idag och snurrade väldigt fort i en scen så jag mådde jätte illa. Ingen form av substans alls, bara fysisk snurr. 

Jätteilla mådde jag. Om jag skulle dricka tre starköl under ett 48min långt frammträdande... gud mina innälvor skulle dansa hambo i knät efter det att jag gett upp att försöka pressa tillbaka dem ner i halsen där de följde med upp från tillsammans med mina gulskära kaskadspyor.

Jag vill inte recensera Steve, jag vill att ni ser på karln. Han är grym.

Jag och Isak fick även vår kändiskvot mättad till råge med sthlms profiler därinne. Man måste ju göra det ibland oxå. Få den fylld alltså. Profilen.

Har sagt upp mitt telenor abonemang... men alla ni med mitt nummer kan ta det lugnt. Det är TRE JÄVLA MÅNADERS UPPSÄGNINGSTID PÅ SKITEN!

Andas thomas
Andas...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0