Lite lättare, lite enklare

Det gick bra igår.

Känns som om jag kan sjunka ihop i en liten blöt pöl av lättnad och bara skratta. Så glad är jag att det gick bra igår. Det gick inte okej, det gick inte hyffsat, det gick bra. Så jäkla bra.

Så med det ur mitt system så får vi se vad det ger i frammtiden. Känns som om jag börjar stapla "nästanchanser" på rad det här året så jag har väl inga jätteförväntningar men jag är ju heller inte mer än en liten nyfiken och drömmande jävel.

Syster med karl var förbi igår och hälsade på. Nästa gång hon kommer hem är till påsk, PÅSK! Jaja i vilket fall så blev det lite festande med två bröder och min lilla producent.
  

Har börjat fila på ett nytt manus till en ny pjäs... kan bli bra...

Ska sparka in folk på S.e.t. på lördag och åka till Falun helgen därpå.

Vad mer... hmm... jo imorgon får jag glasögon.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0