Sorry...

Dålig på att uppdatera. Värsta typen utav bloggare om man ska försöka hålla intressent uppe för att följa den. Det enda försvaret jag har är att det helt enkelt inte funnits tid. Jag börjar uppleva förra höstens stresskurva en gång till. Så här ligger läget till.

För det första så har jag jobbat alla dagar den här månaden utom i går och förra fredagen, nya pass som är längre än tidigare.

Sedan är det Woyzeck, som är en föreställning jag är med och sätter upp, som tar upp reptid de dagar jag har ledigt.

Tro det eller ej men snart har jag ett par ögon till, i glas. Jupp fixade biffen denna vecka med glasögon. Tack till lottie för att du kunde vara med som smakråd. Även om du tyckte de var roligare att testa själv.

I tisdags kom Ida och Mikke med Idas fotbollsvänner Malin, Frida och Elina. Alla dessa har bott i mitt lilla rum tills idag på förmidagen. Jag har inte världens största rum men det gick fint. Utekväll, stadsshopping och muffinätning stod på agendan. De tre som före denna vistelse var obekanta för mig skulle se på Gwen Stefani, vilket de gjorde.

På måndag ska jag spela min enmansföreställning igen på gamla skolan för nya elver och en teatergrupp. Stressigt. Texten vill inte riktigt in. Jag flyttar in i skolans lokaler på lördag då jävlar.

Imorgon ska jag dit och tala lite med tomas samt titta på nya elevernas ena kabaré. Sedan extra lång arbetsdag följt av liten utgång med jobbarkommpisarna.

Lördag joinar carro för att hjälpa mig med måndagens bestyr. Söndag kommer jag bo i den där bunkern.

Måndag kommer syrran! SHIT!! Hon ska se på mig sedan kräftskiva någonstans med henne och min bror bl.a.

Efter det tänker jag, kanske, slappna av lite. Men det var tur att mikke och ida kom för att lindra mina smärtor lite, även om ni var sjuka och griniga :)

jag gjorde en smiley... tänka sig.

Nej nu ska jag plugga text. 13st A4 ska sitta flytande om T-3 dagar

SHIT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0