ajabajarajraj


Låt mig presentera de första bilderna från nya rajraj!!!



 

Hur fick han tag på de här rykande färska materialet tänker ni? Jo det har faktiskt inget att göra med det faktum att jag är mycket god vän med den tidigare programledaren Cissi Forss, nej det här var en slump.

Satt på medborgarplatsen och talade med två vänner när en person mittemot på andra sidan torget började mima att hon fastnade med skon på torget. Vi började spekulera huruvida det var någon kamera någonstans och ordet rajraj dök upp. Efter att tjejen brottats ett tag med torget och gått vidare vänder sig en dam på bänken bredvid mig och säger "det är faktiskt rajraj, här är en kamera".

Helvete.

De hade spelat in hela vår konversation och forsatte att filma medan de berättade hur roligt det hade varit med oss som någon kritikerpanel.

happ som det kan gå ibland.

Den blonda tjejen är hon som fastnade på torget och den mörka är den andra programledaren.

puss på er.

Kommentarer
Postat av: Helya

Jag fattar inte hur vi lyckades!
Men det var skoj... =)

2007-09-07 @ 20:44:35
URL: http://helya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0