ett smärtsamt besök

vax

Julia och Lova tittade in på en snabb visit i månadags. De var på genomresa/hemresa och kände att det var för svårt att motstå den varma, gemytliga, kännsla som två gamla högstadiekommpisar kan erbjuda. Det var trevligt med minnen och sånt skit men morgonen efter hittade Julia mitt kallvax som blev kvar sedan Vronkis var här och våldförde sig på mig(se maj). Kan inte jag få göra, sa hon med den där blicken som är lika delar upphetsning och morbid tortyrlängtan. Hur hennes engelskepojkvänn fortfarande håller sig i livet är en gåta.
 
Jaja hon börja rycka och jag börja skrika.

Idag har jag svårt att sätta på mig en t-shirt.

Men, men... i övermorgon är det ju gig i Borlänge där jag har tänkt att blotta mig lite...

Var en timme för tidig till jobbet i måndags och trodde jag var en kvart försenad. Man skulle kunna säga att jag är lite ur gängorna. Man skulle kunna säga att det är lite uppförsbacke. haha  det är väl lite lustigt tänkte jag och slet upp min mobil för att berätta för någon... men jag stod bara och höll den lite fånigt.

Det är ju just det. Fånigt.

 











Ord är bara själen som behöver hitta en lättare väg till förståelse, de är känslornas avföring.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0