Ibland blir man bra jävla knäsvag

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article771264.ab

-läs skiten och känn hur  det värker i den bleka hyn hos den vita "rasen". Oj jag skulle kunna svära i en timme och hoppa och skrika och kasta saker och, och... men jag blir bara trött. Hur kan sådant här hända och varför? Man tappar så lätt tron på godhet ändå i det här materialistika levandet, måste bevisas, gnuggas hårt i våra ansikten, på det här viset? 

Allt annat ter sig lite ynkligt att gnälla på efter den där inledningen men om jag ska gnälla på något så är det att min senaste pc-gamer inte kommit så jag ringde och gnällde. Jag börjar misstänka att det finns post någonstans som någon fet postsnubbe snott från mig, för det är en massa tidningar och brev som jag måste ringa och fråga vart de tar vägen! 

En massa är förstås en jätteöverdrift för er som inte känner mig.

Fick ett vykort från Norge där mina föräldrar hälsar på min kära syster. Ett vykort kan verkligen göra dagen trevlig. Samma dag fick jag en telefonräkning för augustimånad på sjuhundrakronor... varför i hela halmstad inte den kunde försvinna med posten är ju märkvärdigt.

Annars så lossnar lite text från min sjuka hjärna och fastanar på papper... Alltid skönt att veta att det fungerar med produktiviteten. Ikväll ska jag tvätta och ägna mig åt djupa filosofiska frågor. Just ja jag ska titta på Heroes också... kul serie..

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0