Det som kommer ner...

ja nu kanske det inte riktigt stämmer lika bra som det andra om det som måste uppåt först men jag känner ändå att det börjar kännas bättre. Har fått ett nytt bankkort som glänser när man tittar på det, träffade mina skådespelerskor till min film på jobbet och de verkar jävligt taggade samt att jag fick tillbaka 2000 papp på skatten. Tackar och bockar!

Man börjar närma sig 23-strecket och det är väl dags att summera den här tiden snart. Jag har en dryg vecka att putsa lite på detaljerna på året men det verkar vara ett rätt okej år. Mycket upp och ner. Som vanligt. Ska bli spännande med miljöombyte när man ska flytta och nya jobbet och allt. Kanske får man en liten nytändning.

image177

Ska ha kalas den 12:e med tema... gissa vilket?

Börjar närma sig en månad sedan man skrev något snart oxå... Kanske dags att få lite ord sporadiskt utslängda på ett papper...

Jaja jag ska skriva mer när jag har något att säga. Man har ju alltid haft det lätt för att svammla.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0