Ja må du leva...

...lite längre? Tja vad ska jag säga, hela lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Alla sover. Men jag kan som vanligt inte göra det för jag är bakis. Väldigt bakis.

Jag är 23 nu. Det är gammalt. Det är så gammalt att jag borde få något bidrag. Gammelbidrag.

Jag har rakat av mig skägget och äger nu bara en tangorabatt... ser lite ut sådär tyvärr... men ska ha kvar den i minst en månad!

Det kommer att komma bilder från festen men vi väntar lite med dem. Klockan ÄR trots allt kvart över åtta på morgonen och jag gick och la mig för fyra timmar sedan.

Tlöttt....

Störningsjouren kom. Grannjävlar. Jag ska fan störa dem jag.

Kommentarer
Postat av: Mrs.F

Hehe... Grattis! Gamm´gubben... :-)

2008-04-13 @ 19:31:31
URL: http://www.metrobloggen.se/thisisme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0