pobbipobb

Märklig dag igår alltså...

Skulle ta sovmorgon till tio för att Äntligen kräma ut några timmar till mitt sömnkonto. Vaknade halvåtta pigg som en mört. Med de där snabba hjärtslagen som tillhör en ganska trött och stressad liten varelse. Vägrade kliva upp för än hon var i närheten av nio åtminstone.

Åkte och repade med Nina. Gick jättebra.

Men efter det så skulle vi till hennes pojkvän för fotografering. Det var en väldigt speciell upplevelse. Karln har en jäkligt frän arbetsplats. Stora vita studios i en gammal lagerlokal. Fotografering till affischen gick jättebra och jag har en bra känsla inför denna. Efteråt hade vi lite tid över så jag och Victor började leka lite... Slutade med att jag stod på ett bord frammför två ENORMA fönster som slängts upp på vid gavel och vette ut mot en parkeringsplats. Där tog vi bilder i motljus eftersom kvällsolen dök rätt in där. Just ja.. jag var naken oxå...

haha sick. Har inte sett bilderna än...

Efteråt skulle vi på teaterföreställning som jag var helt övertygad att den var vid hornstull men visade sig vara på odenplan. Vi var en kvart i tid på andra sidan stan. Missade den... sjukt irriterande. Nåja käkade indiskt istället och premiärpartade med dem.

Blev full på fem öl och slängde mig i kojen vid fyra.

Nu drar jag till falun!!!

Kommentarer
Postat av: Storbonns Anna

HJÄLP! Skona oss från dom bilderna

2008-04-28 @ 12:31:26
Postat av: Kusin Kristian

Har alltid vetat att du varit lite av en fluktare. Men skoj. När får vi se de bilderna på tunnelbanan.
"Lek" ser jag fram emot. skojskoj. Ses hej!

2008-04-29 @ 22:22:38
URL: http://blogg.teaterproduktion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0