smiter till norge

Systeryster var inte dyster!! Här kommer bröder från söder!!

Flyger iväg ikväll med packad väska och solbrillor på nästippen. Ska bli skönt att smita iväg och ta del av de kala (kalla?) norska vidderna.

Jag har under de två senaste åren tjänat så jävla dåligt med pengar. Men nu jäklar haha andra månaden i rad med dubbla löner. Jag lägger undan och gömmer i madrassen som en sniken sork. Måste spara till snålare tider... men man kanske ÄNTLIGEN kan få shoppa lite.

Så det här blir den modeblogg jag hade tänkt det skulle bli. Not.

Två bilder av den märkliga fotograferingen har jag fått... ännu inga nakenblider... de dyker säkert upp på någon skum hemsida snart där man kan läsa om "köttslig pojke". Men det bjuder jag på. Not.

Ägd.

 

Kommentarer
Postat av: Mrs.F

Snygga bilder! Speciellt närbilden...

2008-04-25 @ 21:37:15
URL: http://www.metrobloggen.se/thisisme
Postat av: Kusin Kristian

Nice bilder. Kul med bra fotografer som vet vad de gör. De bilderna = kristian kan leva med att ha sett dem.
Eh... citat - slut citat.

2008-04-29 @ 22:25:34
URL: http://blogg.teaterproduktion.se
Postat av: Elin

du är Sådäär bra på att uppdatera din blogg måste jag säga... Puss puss hoppas du har det bra lilla vän

2008-04-30 @ 14:19:57
URL: http://elinmillen.blogg.se
Postat av: ninafd

du det där med bilderna... känn dig- ÄGD!

2008-04-30 @ 19:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0