Skymningsvarelser



Dåligt slitsamt idag. Fick för mig att festa till det lite igår när Sudden, Carro och Saskia skulle byta bostad och firade av det med dunder och brak.

Egentligen skulle jag ha spelat teater men föreställningen ställdes in då det blev en massa missförstånd hit och dit. Scenen var alldeles för liten för att spela på och då skulle vi få göra om den för mycket och de hade struntat i att marknadsföra just oss och... tja det var en massa bajs bara. Men nästa lördag kanske det smäller till istället... Jag ska hålla er underrättade!

Nåja eftersom det inte var någon föreställning så kunde man fokusera mer på festen. Jag och Isak värmde upp utanför vår kåk med att spela basket. Han vann. Nästan hela tiden. Men så har han ju bott i USA också...

Jag hade bestämt mig för att göra en massa gin o tonic på festen. Därför var jag väl laddad med lime, tonic, is och gin. Nu är ju jag ingen professor i biologi men jag tror att det var dessa som gjorde att det spratt till lite extra i lederna. I vilket fall så slutade det med att moi däckade flat out vid tre snåret och vaknade dagen efter kvar i deras lägenhet. Happ. 

Beslöt mig för att låsa in mig i lägneheten i Bagis och smaska godis och titta på film. Bakis i bagis. Skulle bli en bra filmtitel.

Nina stod för kvällensroligaste då hon tappade totalt sinnet för tiden och lyckades vara hemma efter festen i halv sex. Kanske inte var så farligt men hon hade ett teatermöte kl 09.00 och skulle öppna på NK vid 12. Haha hennes pojkvän Victor väckte henne vid 11.30 och så fort kan en hel dag vara förstörd. Jag har iaf skrattat gott åt det.

Jag har upptäckt problemet med ett distansförhållande= Distansen. Jupp det är lite drygt faktiskt. Ska bli skönt när man flyttar dit i November. Till Oslo alltså...   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0