Fest och bakfylla

Hårdfest igår... jag och isak beslöt oss att försöka igen att ha en ordentlig fest. Alla tidigare försök har snuddat vid katastrofala misslyckanden. Även om det kanske inte var århundradets fest så var det åtminstone jävligt roligt denna gång.

Det var massa människor som inte kände varandra, jag kände knappt hälften och ölen flödade. Ia hade gjort vinbål i vilken det flöt omkring morötter och kiwisar. Lillebror hade satt näsdukar i burkar så det såg ut som blommor. Isak kom sist efter att alla gäster hade kommit och blev fullast. Lottie och Hannah stod och sjöng på popcornlåten medan jag stod och gjorde riktiga popcorn i kastrull.

Ja det var trevligt.

Matti, Micke och ia sov över så det var folk överallt och vi gick i samlad tropp till solna centrum för att äta pizza. Titta på skönheterna:
pizza1
 
Matti gjorde fönster på sin.

Sen har jag inte gjort särskillt mycket. Skrivit en scen till pjäsen och bara drivit omkring städat lite försiktigt. Men bakisdimmorna måste få lägga sig lite. Jag måste få andas lite.

over and out


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, förresten ser ni ut som två lyckliga föräldrar och det är erat barn som tar sitt första kort med sin nya kamera den fick i födelsedagspresent. :-P

2008-02-12 @ 00:20:02
URL: http://www.carolinelook.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Okej, det var förra inlägget jag syftade på. Inte Mattis pizza-kreativitet...

2008-02-12 @ 00:20:57
URL: http://www.carolinelook.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0