Göteborg!

soffmys

Elin som vid det här laget är van att ha en väldigt skakad liten skådis i lägenheten tog hand om mig även denna gång. Resultatet var obarmhärtigt bohemiskt med jag som slängde ur mig texter som en flistugg och hon som spelade låtar från en kommande skiva(?) OBS. kan vara ett scoop!!!

Hon är grym den skivan är väl värd att vänta på. Tillsdess kan ni läsa hennes blogg http://elinmillen.blogg.se/

Scenskoleprovet då?

Klarade prov ett och gjorde ett prov två som jag är sådär nöjd med antar jag... Vi får se. Men skönt att man är lite varm i kläderna iaf. så att säga. Dröjer ett par tre veckor skulle jag tro innan man får några resultat. You'll be first to know!

puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Å, va fina ni är! Min

2008-02-08 @ 23:41:55
URL: http://carolinelook.blogspot.com/
Postat av: Muldvarpen

HAHAAA!! Jag vet vad som hænde mer på Mariannes!! Du blev våldspussad av en hobbit med stora meloner!! HAHAAA!!

2008-02-09 @ 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0