höres!

Syrran ville ha bilder på mig i mitt skägg. Sen att jag blev konstnärlig och pretto det är mitt fel men skyll på henne först! Verkar som om resan blir till mars nu... biljetterna blev lite billigare till syrrans hemstad narvik.


Annars så har det varit en helg med motvind. Haha jag verkar aldrig riktigt få den där knuffen så jag kan ro nått iland någon jävla gång.  Jaja det lossnar ska ni se. Det borde det göra.

Smiter till Göteborg nu för att söka scenskola där imorgon... lite som att återvända till brottsplatsen. Träffa människor man kunde gått tillsammans med, som kunde ha varit ens klasskamrater. Känns jättetungt om jag skulle tappa i första. Tur att det har lossnat lite i malmö, det släpper lite på pressen. Men inte särskilt mycket.

Vädret är mulet och jag blir av med lägenheten i maj.
 
                                                                                   Men så är det ju vinter också...


Kommentarer
Postat av: Muldis

Hehe!Du ser ju ut lite som ett pælsdjur av någe slag! Fast det var lite glest på sidorna.... Det var en vældigt negativ bloggning hørru. Du har ju allt å se fram emot - det er det bæsta med att inte ha nåt! Fast nåt har du. Mej! Og nu ska du hilse på mæ! Trevligt, trevligt! Sen har du ju din oøvervinnliga charm, masse goa venna och søsken! Sesså, upp me hakan och tassa ut i værden och møt den med øppna armar!

2008-02-05 @ 16:04:30
URL: http://utterix.blogg.se
Postat av: ia the mosqito

Du är för söt du. Blir du av med lägenheten i Maj? Var ska du bo dååå? Inge mer solna-häng? =( Jag blir iofs av med mitt rum samma dag vi slutar på skolan, hur sjyst är det? Också i maj. Kläm på dej

2008-02-05 @ 18:53:45
URL: http://iaburman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0