Usch!

Jag har varit en dålig, dålig bloggare... så här länge får man inte vänta mellan gångerna. Jaja vad kan jag säga... det har ju inte heller varit en särskillt JÄTTEmäktig vecka heller. En sån som lunkar på utan vare sig motstånd eller medlut.

Läste om han pappan som hade suttit i publiken till vi i femman och gett signaler till barnen. Antingen är det här någon vinnarskalle utan dess like vilket det antagligen är och inte är en så rolig annledning. Men tänk om det istället är en orolig pappa som har sitt jättepuckade barn där och ser sin chans till familjens upprättelse. Eller så kanske det är ungarna som hyrt en lärare eller nått att sitta och vinka för att kunna plocka hem den där åtråvärda trofén... 

I vilket fall så är det helt jävla sjukt i huvudet hur någon kan få för sig att fuska i vi i femman. 

Jag var på en trevlig fest igår, den teatergruppen som jag hjälpt med ljkus och ljud hade slutfest. Där träffade jag en kompis jag inte hade träffat på länge och vi hamnade tillsammans med en massa människor i en grupp och började disskutera film. Han tog upp filmen "the notebook" - jag har inte sett den och han började förklara den.

- Den handlar om en gammal pensionär som sitter på ett ålderdomshem och läser en bok för en kvinna med alzheimers, sa han.
- Är inte det lite som att spela fotboll utan mål? Sa jag.

Tystnad.

- Jaa... poänglöst..., försökte jag.

Tystnad.


Ungefär så har min vecka varit överlag så det är inte så jäkla konstigt att jag inte skriver nått! Det kommer att dröja lite innan man får se mig på någon scen nu tror jag... måste göra klart alla scenskoleprov först... men den som väntar på nått gott...

puss  

Kommentarer
Postat av: Mrs. F

Du bör se filmen.. "The notebook". Den är faktiskt bra, jag var väldigt skeptisk innan jag själv såg den.

2008-02-02 @ 18:22:33
URL: http://www.metrobloggen.se/thisisme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0