Lördag morgon 04.45...

isakpekar

Det skulle bli en tidig kväll...  Men jag somnade på en efterfest och vi missade bussen från odenplan så gick vi hem. Det tar femtio minuter... typ. Dock var det angenämt och eftersom att växthuseffekten ger fina resultat så var det märkligt varmt också. Onaturligt varmt. Kan ju ha varit all knark vi tog innan men vad vet man...

Skämt igen mamma. Jag knarkar inte än... alls! Jag knarkar inte alls, så ska det vara.

Såg syrran idag i min webbcam, hur hon fick plats där inne är ju jättekonstigt. Hon hade klippt sig sedan sist, något jag glömde att komplimera henne för. Så jag gör det retroaktivt.

Inte rektumaktiv... era sjuka jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0