Vilken jäkla start på semestern!!

Hemma! Men inte för speciellt länge... Nej nu stundar ett väldans flängande fram och tillbaka i sveriges land. Dock inte så intressant just nu som de dagar som precis har förflutit.

Man har ju flanerat i Oslo med Elin och jag vet att jag aldrig har skrivit något om min civlistatus i min blogg. Så för folk som läser denna blogg och inte vet vem Elin är så kan jag bara säga att den kvinnan är mitt förflutna och min frammtid. Just nu är hon även i mitt nu, dock i Oslo men vem räknar egentligen?

Vad har vi gjort då? Jag har köpt en helt ny garderob. Inte möbeln utan kläderna som skall vara däruti. Mycket vackra plagg som tyvärr hade norska prislappar. Något jag kom underfund med lite senare.. Men det är skönt att säga, för en jävla gångs skull, att det inte drabbade en fattig.

I tisdags var vi och åt i den hotellrestaurangen som Elin jobbar i. Det är fem fucking stjärnor på den babyn. Jag har aldrig ätit så mycket och druckit den samma mängd. Det var vin, drinkar och champange som sköljde ner havsaborren, pilgrimsmusslorna, innanlåret av oxen, med fucking mera. haha det var sinnessjukt. Fem förrätter och två huvdrätter innan den enorma efterrätten. Efter det satt jag med min nyflamberade konjak med liten dutt av absint och bär, och bara njöt. Jag kallade alla mina människor omkring mig för "borgar brackor" och viftade häftigt med min monockel. Det kom fram en liten märklig central europe till Elin och bad om hennes auotgraf. De trodde hon sjöng schlager. 

HA!







Ja.. det blev kanske lite väl mycket av det goda. Men va fan! Ska man förlusta sig så ska man väl förlusta sig. 

Over and out.

 


Kommentarer
Postat av: Muldblurpen

Aaaah!Ordningen åtestælld och livet leker vidare på sin vingliga men intressanta stig. Men det er gott att vingla ilag med nån. Nu ska jag vingla ut i køket efter kaffet...før mye øl kanske?

2008-07-03 @ 20:59:19
Postat av: Björn nr 3

Så du var till norge men inte hälsade du på ngt av dina TVÅ syskon... bah... hygglo.. men visst, ska det vara på det viset... oslo, det var det värsta, hmpf!

2008-07-06 @ 14:10:55
URL: http://themikey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0