Äntligen...

Internetet är hemma. Det fungerar och återigen surfar jag på it-vågen. Har varit lite klent med uppdateringar här men det ska jag råda bot på nu. 

Vill ju inte säga att jag i mitt förra inlägg sa att det skulle bli tyskland - spanien i en final. Men det sa jag.

Allt har hänt sedan sist igen och det känns inte riktigt intressant att beta av allt utan vi tar det som det kommer härifrån nu. 

Smiter till Oslo på lördag för att träffa elin och idag gör jag min sista dag på jobbet innan semester! Yeeehuuu!!! Semestern blir ett virrvarr av östersund, oslo, falun och stockholm. Låter lite slitsamt faktiskt men vem fan gillar att ha långtråkigt egentligen?

Det kommer bli föreställningar och galna upptåg med sidkicken isak. Känns skönt att vara tillbaka.

Ps Anna... du är den sämsta uppdateraren. Jag hade en liten svacka bara. Men det gör inget för jag har fortfarande dåligt samvete för att jag råka utelämna dig från vår syskonskara i midsommras. Så med hela världen som vittne: förlåt.  

Kommentarer
Postat av: AAAAAAAAAAnna

Du Tosa...idag satt halva slæktskapet och SKRATTADE åt dvd:n du gjorde till mig i vintras - den som fick mig att lipa så att jag næsten kvævdes av min æggmacka... jag græt lite idag med. Vi har æven frossat i rækor och musslor! Før den delen: jag har ju førlåtit dig! Det er lætt att råka glømma bort en grå och obetydlig person som jag... ;-)

2008-06-27 @ 23:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0