Grattis Isak 24

shushi

Jupp han fyllde år i lördags och fick för sig att ha ett japanskt tema med rå fisk på menyn... Jag som trodde att jag vant mig vid denna lite makabra smak fick en chock när fisk helvetet vände sig i magen på mig och var på väg upp igen. Men som tur var så hade vi lite snabbnudlar och tonfisk hemma så jag klarade mig bra ändå!

Svinade på lite grann och sedan ut på debaser medis, man har ju aldrig svängt sin lilla rumpa där förrut så det var roligt. Min kära vän carro var där med lilla syster! Mycket roligt!

Söndagen var verkligen bakisdag men vi städade lägenheten och jag var i väg och tränade med nina... även om hon hade nackspärr så vi tog det mest administrativt så gick det fint. Klämde en pizza och en wallanderfilm också. Precis som man ska göra när ruset har lite svårt att lämna kroppen.

Jaja ny vecka, nya äventyr...

födelsedagsbarn

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0