Jobbajobbajobbajobba

Helgen var tjo och tjim med kändisar från norr. Ida bjöd varmt in mig till sin boning och jag fick även möta en liten Enlöf. Mikke det aset hade smitit söderut när jag dök upp så det får bli en annan gång. Hann även med att träffa brorson, klappa lamm, äta hembakad semla, missa tåget och få en burk hemgjord lingonsylt. 

BOJAR!!!!


Mycket jobb nu. Sex dagar i veckan är det jobbjobb och resten plus några av dem är repetionsjobb. Runt omkring det så ska det hinnas med att klämma in scenskolan oxå. Mars alltså...

Jobbajobbajobba

Innan scenskolan ska jag helst ha skrivit ett filmmanus och castat skiten....


jobbajobbajobba

Men det är väldigt inspirerande!


Kommentarer
Postat av: Martin (videobloggarn)

vad utbildar du dig till?

2008-03-05 @ 00:06:29
URL: http://videoklipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0