Sista dagen på jobbet...

Jupp stämplade precis ut som personlig ass för sista gången. Det var lite jobbigt kan jag minst säga. Vi hann komma varandra bra nära innan det var dags att gå skillda vägar. Men det finns sätt att hålla kontakten. Jag tänker inte rymma! Så lätt blir han inte av med mig!

Cissi Forss hänger överallt i tunnelbanan vid centralstationen! Vilka Jäkla snygga bilder!! Blev sen till jobbet pga dem i torsdags!

Långfredag igår med en massa traditioner som avverkades runt om i landet. Nina som jag spelar med kom nog med den märkligaste traditionen... hon hävdade att den varelse som gömde påskäggen inte alls var påskharen... nej på öland så är det TRANAN! Inte påsktranan heller... nej en vanlig jävel! Hon hävdade även att alla tyckte och trodde såhär på öland... och att påskharen fanns den med men den bara VÄRPTE äggen... herregud...

Här hemma blev det Janssonsfrestelse med en frestande Jansson i spetsen. Imorgon ska vi spela in en liten film.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Han som inte heller tror på tranan

Näh men nu får hon ta och ge sig, komma och komma till stockholm med dialekt och konstiga idéer. Sätt henne på Rehab och arbeta bort sektbeteendet snarast.
Trist med avsked, kul med förändring och för att inte kommentera i flera inlägg (i onödan?) Lycka till i Malmö (sägintetack) /Medvedenko

2008-03-25 @ 10:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0