Smaken av spya

Jupp gick åt helvete igen. Härligt. Så då tänker ni förstås att han åkte hem och tog hand om sig...

Jag sitter i fast i Lundhelvete och kommer iväg tidigast med ett tåg 23.23 som är framme 0600 imorgon. Jag har missat ALLT annat. Med väldigt få sekunder oxå.

Så när ni nu tänker att det är synd om honom... låt mig då kläcka det roligaste av allt. Jag är av med kontokortet. Det är borta. Jag har ringt och spärrat det. Kul va? Kan ta FEM dagar innan jag får ett nytt. Tills dess har han (jag) åttio spänn på fickan.

Jag måste hem och lugna ner mig. Men det här är fan obetalbart. Tänk er att detta inlägg skrivs från en 7eleven i Lund. LUND!!!

Jag som hade mina tur kallingar på mig...

Kommentarer
Postat av: gabbe cool

fan va synd att du tappat bort gülfes nummer annars hade du kunnat flyttta in hos honom

2008-03-29 @ 02:38:43
Postat av: ior

Vi får ta en fika och grina ihop i veckan. Jag har heller ingen tur här i Malmö, nu är jag snart redo att bikta mig och bli kyrklig. PUSS

2008-03-29 @ 19:00:59
URL: http://iaburman.blogg.se
Postat av: karin

hamnade här via din facebook och förstår att du varit i malmö på prov! men jisses! vad tråkigt att det inte gick hela vägen. nästa gång du är här så hör av dig så ska jag uberpeppa och softa ner så kommer dte gå som smooort!

2008-04-08 @ 09:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0