Eftersnack...

Mmm blir lite sparsmakat igen. Helgen är förbi med allt vad det innebär. Föreställningen blev mycket lyckad och allt slitgöra gav utdelning. Tyvärr är man lika duktig att ragga publik som en gurka är på att sjunga. Producent-rollen blev en för mycket och även om det var mycket folk på premiären så glesnade det ur något dagen efter. Så vad göra nu? Den måste vidare. Den måste spelas mer. Men med lite hjälp.

Tack och åter tack till alla som hjälpt till!!

Nina you are the man, eller tja du är ju kvinna, eller det är ju vad de påstår jag tvivlar iof. Nej men skämt och sido så har det varit fantastiskt roligt att jobba med dig.

Nu sitter jag i en lägenhet som liknar en nysprängd bunker från andra världskriget. Jag håller på att flytta. Sommaren kryper närmre och med den, den ständiga känslan av förändring. Allting ska alltid hända på sommaren den månad som man skulle kunna ägna sig mest åt att inte göra nått.

jaja vi får väl se vad som händer den här sommaren... 

Kommentarer
Postat av: Ursula Buttwind

Hi, your little nasty boy-thing! So, you like nylon? I`ve have a couple of friends just like you. Maybe I shall indroduce you to them? They are very hot and their are called One Eyed Bull Bruce and Sticky Long Finger Joe. YOU will be pleased!

2008-05-14 @ 23:17:15
Postat av: ninafd

ehh ok, din blogg avslöjar saker som kanske inte alla dina vänner/familjemedlemmar känner att de behöver veta... det säger inte att inte jag uppskattar det, älskar när mina fördommar bekräftas.

hur som helst, tack för de fina orden, det har bara varit trevligt! (and with this stjärt there's no doubt about my sex!... INGEN tvekan!!)

2008-05-15 @ 23:00:30
Postat av: AK

"Bunkern" var från första världskriget om jag minns rätt....

2008-05-16 @ 00:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0