medeltiden....

Utan säng och internet... utan bestick... utan duschdrapperi...


Man är mitt i en flytt. Bagarmossen är min nya hemort och emågatan min adress. Annars så är det ungefär lika kaotiskt som vanligt. Jobbar 13dagar i sträck sammtidigt som man försöker aklimatisera sig, det går väl lite sådär just nu men det löser sig med tiden. Sommaren börjar rasa på vilket är en skön kontrast mot den snöstorm jag upplevde i enviken i helgen. Såg ut som en surrealisktisk film.

Var där uppe och repade inför den kommande östersund turnén med tänger tull sammt åt mängder av mammas mat och sov och sov och sov. Spelade lite sällskap spel med the original gang oxå. Tlefligt.

Ledsen om mina inlägg blir lite snålare ett tag framöver men internetet är påväg!!

Förhoppningsvis sängen oxå.

Det är mycket nytt och litet gammalt nu. Visst är det alltid roligt när man blir oväntat överraskad?

Kommentarer
Postat av: Muld

Ja, det er jo sællan man blir væntat øverraskad...och om man nu blir det så blir inte sjælva øverraskelse reaktionen så vældigt naturligt spontan. Men de øverraskningar man kan ana men ændå inte er riktigt sæker på, de er fina. Om de er bra alltså. Dåliga øverraskningar vill vi inte ha. Tack.

2008-05-23 @ 22:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0