Helg på dig du!

Jobbat som en liten illbatting i helgen vilket betyder att allt annat liv blir liksom lite stiltje. Sen hur mycket jobb sen... uschan buschan. Nej det var mycket folk att hålla reda på för en kille som trots allt har lite socialfobi... Skönt att man har blivit av med stora delar av den iaf. Nuförtiden kan jag fråga mina medmänniskor på gatan om jag har en akut fråga som t.ex. vart är jag? Förrut ringde jag Matti som tog det via eniro och telefonlänk. 

Lite töntigt kanske.

Har skrivigt färdigt en ny monologe som har premiär om mindre än en månad! Svettigt värre för herr Eriksson! Mer info senare men den är väldigt speciell...



Käkade brunch på Elverket igår som är en subteater till Dramaten. De har även en resaurang med världens fränaste brunch buffé! Efter man har smaskat i sig sin första tallrik så plockar man en ny och ställer sig och gör sina egna frasvåfflor! Jag och Isak åt tills morgonen blev dag och dagen började lida mot kväll. Perfekt sätt att spendera veckans enda lediga dag. Obs lägg märke till kräftorna!!

I lumpen hette jag ass-less. Det här är min revansch!!!  

Kommentarer
Postat av: Muldblurpen

WOOAAOOOW!! DET DER SÅG NU VELDIG GODT UT! FESK, PØLSE OG KREPS!! SKRIKER JAG? Ja det gjorde jag visst...førlåt. Jag vet att du inte tycker om nær jag skriker. Jeg blev nu bare litt opphissat!

G'natt!

2008-09-23 @ 22:21:48
Postat av: Cillapilla

Excuse me men den där tallriken såg väldigt äcklig ut. Eller är det kamerans suddiga lins som förstör? Hur som helst, blä. Rumpstumpen ser mer aptitlig ut he he. "Ciccolina"

2008-09-23 @ 22:45:34
URL: http://iaburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0