Lite byxa i stjärten.

Mnjo... Jag har hängslen idag. Lite ovan att tissla omkring i denna typ av klädesaccesoar. Kan man ha dem för hårt spända? Ibland när jag rör mig så känns det som att få en kallsup av tyg i stjärten.

Ska det vara så?

Jag har klätt upp mig för jag ska tydligen titta på Veronica Maggio ikväll... Fröken Forss hade någon idé. 

Imorgon shopping med Wille sedan Falun för lite utgång på Harrys(BOYAAAR!!) sedan titta på bebis i enviken följt av besöka föräldrar och kanske ta kräftor? Återkommer med mer...

Kiss
(som i engelskans ord för kyss - inte svenskans för urin) 

Kommentarer
Postat av: Muldblurpen

Jag tror du får slaka lite på dom. Det ska hænga lite coolt, inte klyva...

2008-09-13 @ 10:09:36
Postat av: Muldblurpen

Det heter inte att tissla omkring - en tiss er i detta landet en snopp - och jag hoppas att du inte snoppar omkring.... Tussla heter det. Du tusslar omkring.

2008-09-13 @ 10:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0