Träffar så sällan...


Bild från förra året.


Skitlänge mellan gångerna nu, något som inte uppskattas när man är som tröttast och klenast. Jag har verkligen hamnat på efterkälken när det gäller träning, det ska verkligen förbättras i grannlandet. Svällande biceps here I come!

Projekten fortlöper. Ska inhandla lite grejer nu i helgen till min monolog, har även fixat fotograf (Victor-Ninas pojkvän) som ska fixa lite promotion bilder. Sist jag och han lekte blev det ju nakenbilder så det här kan ju gå hursomhelst.

Eftersom jag ska spela: Fé.

Jupp en liten smakbit att nafsa i.

Träffade Farao idag hos Carro som blev förtvivlad när han hörde att Enlöf hade skaffat barn. Han låter hälsa att skulle Daniel någonsin ledsna på familjelivet så finns en stor varm faraofamn att vänta i sthlm.

Mikke - hoppas du får jobbet på glitter. Det har liksom alltid varit så... du.

Out

Elin om du har vägarna förbi så... jag kan laga lite mat kanske? Eller diska... Eller titta på iaf...

Kommentarer
Postat av: ida

Hahaha.. Daniel å farao.. Ja, det klingar fint tycker jag!! "Du är bara sååå gay!" :D. Haha

2008-09-26 @ 14:02:46
URL: http://supadupafly.blogg.se/
Postat av: Muldblurpen

DEN bilden kænner jag igen! Den tog jag på væg in till stan i min Vento. De satt och tjafsade i baksætet halva vægen - så blev det bara...TYST! Jodå, de SOMNADE! Lite gulligt på ett Tompaelin-vis.

2008-09-26 @ 20:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0